Google Translate

2012年11月17日 星期六

翠翠楊怡骨裂 黑仔花旦輪流仆傷


無綫花旦最近甚「黑仔」!早前跌傷腳的葉翠翠,前晚又在家跣倒,以致尾龍骨骨裂,未能出席後晚舉行的台慶!而楊怡早前拍劇時則拗柴骨裂,但前晚依然「腫」住着高踭鞋出席活動,愛靚唔愛命!

無綫藝員葉翠翠、楊怡及沈震軒齊齊加入「傷追人」行列!翠翠繼今年6月在橫店酒店跣腳致右腳骨裂後,前晚又在家跌親尾龍骨,認真黑仔!她昨午在微博上載X光相,並在電話中講述受傷經過︰「我入房聽電話時跣腳,成個人坐喺地下,Pat Pat落地,當時感到一下裂聲,驚到標冷汗!」

不影響生育

她即時爬去拎電話致電家人求救,送院後發現尾龍骨最後幾節有裂痕︰「醫生話好彩唔係最受力嗰幾節,唔會影響生仔,但要休息一個月先康復,呢幾日唔可以落床。」問到緋聞男友高鈞賢有否安慰,她說︰「佢有安慰我,叫我小心。(會唔會搵你?)冇呀!我出咗院返咗屋企啦!」而高鈞賢則坦言得悉翠翠受傷後唔開心,問到會否探望,他說︰「我會打電話畀佢,睇吓佢點先!」

至於楊怡前晚出席鞋履品牌活動時,右腳踭腫到似「豬蹄」,依然穿上兩吋高踭鞋。她透露拍攝新劇《仁心解碼2》時由高處跌倒受傷︰「之前跌親拗柴,但繼續拍動作戲,睇醫生先知腳踭(骨)裂咗。」對於視后之爭,她坦言睇好自己,問到會否支持緋聞男友羅仲謙,她說︰「唔知佢有冇,如果有會投佢!」曾被拍得與謙仔同車的她,談及吳綺莉早前的車震流言時說:「清者自清,唔好傷害藝人。(之前傷害你?)簡直憤怒!」

同樣受傷的還有沈震軒,他昨日在微博透露綵排台慶時觸及舊患,但仍會如期拍撞車戲,他在電話中說︰「整親左腳韌帶,以前滑雪整傷過,我會要求減少表演危險動作。」
專案組
楊怡右腳踭腫起,依然忍痛穿高踭鞋,認真貪靚!
有跌傷前科的翠翠又在家仆親,照X光後發現尾龍骨有裂痕,幸不影響生育!

沒有留言:

張貼留言