Google Translate

2012年9月24日 星期一

古明華 : 憑"巴不得媽媽"中的「cam」角「蘇基」出位


近日韓國爆出《江南Style》的Psy,而香港亦爆出一個「蘇基」古明華!昨日古明華空降觀塘即席表演自創「蘇基版江南Style」,再殺入街市買餸,受到大批街坊粉絲包圍,成功躍身「師奶殺手」!
古明華自創「蘇基版江南Style」,極盡搞笑。
古明華自創「蘇基版江南Style」,極盡搞笑。

韓國肥仔男歌手Psy以騎呢舞姿將《江南Style》打破世界紀錄,成為全球最多人LIKE的MV,就連美國天后Britney Spears、台灣型男林志穎都搶住學其騎呢舞技。而香港的資深演員古明華,就憑《巴不得媽媽》中的「cam」角「蘇基」出位。
昨日古明華以「蘇基Look」配Psy招牌黑超,在觀塘公園搔首弄姿,大擺騎馬、扭腰和頂肚腩甫士,再加上他將「蘇基」招牌啜手指、芭蕾舞手勢和游泳動作融入舞中,自創「蘇基版江南Style」,搞笑指數爆燈,實行與Psy隔空鬥舞!古明華大讚Psy有才華:「佢嘅舞姿勝在冇花巧、簡單,令首歌好有特色,佢首MV點擊率超過兩億,勁!」

師奶包圍拍照

古明華在演藝圈默默耕耘廿年,終於成功出位,「蘇基」更帶挈他cam出吸金路,據知近日不少人找他到內地登台,甚至有廣告商斟他代言,他笑笑口承認工作量大增。「蘇基」跳完舞便殺入街市掃貨,更被街坊重重包圍拍照,掀起一陣騷動。不少師奶粉絲見到他立即雙眼發光,大叫:「蘇基呀!」然後爭相要跟他合照,古明華亦相當親民,來者不拒。
其後古明華去揀海鮮卻不慎被龍蝦鎅傷,血流如注,師奶們即尖叫大表心痛,紛紛向他送上慰問。之後他轉戰菜檔,附近粉絲突然撲出送他一對水蜜桃。雖然「蘇基」大受歡迎,但古明華坦言最開心是聽到街坊叫他真名!
___________________________________________________________________________________

蘇基 古明華 靠 蘇基 出生天 古明華 鬥心 返晒嚟
蘇基 古明華
靠 蘇基出生天  古明華鬥心返晒嚟 

古明華在電視圈捱了多年,近日終憑娘娘腔的蘇基一角而人氣急升。攝影:陳慧安
在無綫劇《巴不得媽媽…》飾演乸型蘇基變成網絡紅人的資深演員古明華,對於網民支持,他日前接受本報記者專訪時說:「我睇到佢哋將我啲角色call back返出嚟真係好感動,如果唔係今次佢哋咁搞,我本來諗住拍完呢套戲之後,轉去做配音,或者五年後先再拍戲。」撰文:何慧斯
因為無綫劇《巴不得媽媽…》中乸型蘇基角色爆紅網絡的古明華(古佬),訪問當日一口氣接受六間傳媒機構的訪問,再加上網友發起「一人一like撐蘇基攞獎」行動,支持他挑戰今年台慶最佳男配角或飛躍進步男藝員獎,古佬直言今次是他入行以來最大迴響的一次。

蘇基 古明華 
在《巴不得媽媽…》中古明華跟汪阿姐及黃淑儀(右)有不少對手戲,但演技絕不遜色。劇照 轉行配音維生
對於這份驚喜,古佬說:「我入行最初嗰3、4年係有咁嘅希望,但係5、6年之後,已經認清楚自己喺電視台做係冇呢啲期望,只係當一份工咁返,只要你認真去做,絕對係冇問題,但係做耐咗之後,對份工冇乜希望,慢慢諗住放棄,直到有啲朋友同親人先後離世,我先發覺人生原來係冇乜時間,所以要訂立一個目標,唔可以再嘥時間,睇吓未來嘅生活應該要點行。」
古佬續說:「為咗生活,我本來諗住拍完呢套戲之後,轉去做配音,始終做配音收入穩定好多,我家喺公司配音部日日都要做嘢,嗰度啲工作係唔會停,唔會積住啲嘢喺度,要不停咁去做。其實配音嘅工作都可以結合我學嘅嘢,有時同做戲一樣都好滿足,不過配音仲難啲,因為有個公仔規限住你,拍戲對我嚟講易好多,因為係發揮我自己要諗嘅嘢。睇到觀眾嘅支持真係好多謝、好感動,不過家都唔知會點,如果拍戲好似配音有穩定嘅收入,唔使諗,我一定會揀拍戲,但係呢個係公司嘅決定,唔到我揀。」

蘇基 古明華 
當年跟古明華在演藝學院畢業的還有陳錦鴻、詹瑞文和張錦程等。
90年在演藝學院畢業的古佬,同期同學有詹瑞文、劉玉翠、關寶慧、張錦程和陳錦鴻等,眼見同學在演藝事業的成績,古佬仍安守本份地工作,他說:「可能係我嘅人生觀改變咗,做人應該係每一刻要實踐你嘅生活,唔好浪費時間,咁多年我學識同人比較係冇意思,最好係同自己比,每日鞭策自己,要尊重同認真去做工作。」
談到飾演乸型蘇基,古佬笑說:「呢個角色拍嗰陣好多人都覺得好奇怪,話我原來做女人係咁上妝,我通常早個半鐘返嚟,成日都催佢哋要快啲,我話唔可以遲入廠,如果唔係對大家都唔好,一遲就成個廠都麻煩,其他演員又唔知點解要等人。老實講我都等過人,我都好憎自己嚟咗準備,個心態係嚟做嘢,呢啲少少有積怨,對成個team都好唔健康,越整越唔開心,唔係話淨係你,拍一組戲咁多人,我唔鍾意因為自己令工作環境唔開心。」


古蘇基 古明華 一頭曲髮加上鬼馬表情,深得網民歡心。 感激星爺帶挈
提到94年在周星馳電影《國產凌凌漆》中演的公安阿頭,亂槍掃射梁思浩、鄧兆尊,其表現被網友勁讚。雖然不少人與周星馳合作過後,力數星爺的惡行,梁思浩更直言與星爺合作令他痛苦萬分,不過古佬說:「我唔知喎,拍呢場戲嗰陣,星爺話畀我聽要點做,效果係要點,可能場戲係分開拍,我完全感受唔到佢(梁思浩)嗰種痛苦,我冇痛苦,仲不知幾enjoy,嗌得好開心,嗰吓好似將啲唔開心嘅事嗌晒出嚟,我不知幾多謝佢,拍佢嘅戲又特別多錢,佢實會超時,嗰陣我拍三組,次次都over,你可以睇到佢幾認真,我反而慶幸有機會好好做好呢件事。」
當年因為這場戲被內地禁映,古佬說:「我知呀,真係對佢唔住,我自己都因為呢場戲而冇乜點再拍電影,禁得佢冇理由唔會禁我呀?當然我唔係咁重要,反而星爺慘啲,佢冇得上內地幾年。」 

蘇基 古明華

蘇基 古明華 巴不得媽媽基佬! 勁乸


蘇基 古明華 ! 在無線新劇《巴不得媽媽》內,演活了蘇基角色的古明華,原來是詹瑞文、劉雅麗的演藝學院同屆同學。

他平時在配音組工作,今次調出來拍戲,就成功出位,真係全靠網民在討論區上勁讚佢,仲有七萬個Like,佢才可以做今排的大紅人。 


相︰蘇基 古明華 - 蘇基是個溫柔、內向的人,不在於他是不是很乸型,我表現的只是他的性格特徵。

7萬網民like蘇基 古明華捱出頭
(轉) 全靠網絡力量,否則古明華應該會把配音員當作他的終生職業,最多偶爾客串一兩次電視劇,「蘇基」將他熱愛演戲的心再次帶回來。「好感動,做了十多年電視、舞台劇,從來不覺得自己存在過,未試過得到認同,說沒有失望是假的。我對自己很失望,有很多抱怨,所以兩年前我已經放棄拍劇,轉去做配音員。」他說《巴不得媽媽…》是監製潘嘉德特別要求,配音組才放人;但現在,他很想繼續演戲。

女兒患上腎小球炎

  古明華90年畢業於演藝學院,同屆同學有陳錦鴻、詹瑞文、劉雅麗及麥兆輝等,有人一早做主角,有人是名導演,難怪他失望,在無線做過的角色有法官、乞丐、警員,最多的卻是飾演惡人、罪犯或粗獷的市井之徒,雖然未至於沒有對白,但絕對是大配角。「放棄拍劇是不捨得,不過三年前女兒確診患上腎小球炎,此病會令蛋白質流失導致水腫,需要定期看醫生,我轉做配音起碼收入穩定。這麼多年來,太太和女兒從來沒要求過好的物質生活,我不可以連這個責任都不負。」

  四十幾歲的大男人,回憶起當時和家人商量轉職的事,忍不住流下眼淚。「我老婆叫我只要做自己喜歡的事就可以,女兒當時11歲,她答我:『我知道你想我說好,但我的答案是No。』我從來沒教過她的,她竟然說她知道爸爸很喜歡演戲。」古明華做配音的收入比拍劇多逾一倍,他稱這是他唯一可以為家人做的事。

首次創作一個角色

  網民大讚他飾演的「蘇基」so gay,「基」味濃但自然,令人眼前一亮,古明華娓娓道來前因後果。「我調往配音組前拍了《刑警》,同劇有黃日華、苗僑偉,他們演戲演了很多年,仍然那麼有衝勁,當時我心想,為甚麼古明華那麼容易放棄?思考了很久,原來我看這個世界是灰暗的,做的事當然不好,那一刻我告訴自己,以後無論做任何事,每一天都要令自己進步。」

  過去兩年,古明華為大約50個角色配音,每一次他都很投入。「人積極了,原來看到的世界大了很多,接到蘇基一角時,我特別到酒吧觀摩、四處問朋友等,做了很多功課,結論是蘇基是個溫柔、內向的人,不在於他是不是很乸型,我表現的只是他的性格特徵。」古明華說他第一次真正創作出一個角色,以前演戲從來未試過那麼清晰。

引自︰

蘇基 古明華 反串靚爆鏡 鬥心返晒嚟




沒有留言:

張貼留言