Google Translate

2013年2月27日 星期三

李亞男願婆媳同住

前華姐李亞男昨日被基督徒好友林淑敏踢爆婚期不遠,亞男笑言計劃數年內結婚,但首先要男友王祖藍置業,又表示不介意與奶奶同住,大讚未來奶奶又型又Friendly。


前華姐李亞男昨日與王敏德及李璧琦宣傳旅遊節目,亞男透露早前到意大利拍攝感覺寫意,有意在當地搞婚禮,問到男友王祖藍是否支持?她說:「佢冇答,只話見我着好少衫好震驚,我着比堅尼,佢叫我小心走光。」

對於好友林淑敏爆她好事近,更笑指祖藍應不介意屆時亞男着高踭鞋,亞男直認計劃數年內結婚,首要條件是祖藍置業:「睇屋交晒畀佢,我想有山有水,兩、三層樓。(地方咁大想生BB?)冇諗咁遠,佢希望同媽咪住。(驚婆媳問題?)佢媽咪好Friendly又有型,好似家姐咁,都識咗七年喇!」

林淑敏取消蜜月

而祖藍接受電台訪問時戲言早前與亞男遊布吉是同房同床:「如果要發生一早發生咗啦!(秘婚?)唔係興去賭城咩?」其後才正經地表示希望兩年內買樓結婚。

另外,林淑敏昨日為維特健靈產品拍廣告,新婚的她說:「個個嗌我陳太,仲未慣。」戰勝癌魔後已復工拍無綫劇的她自信應付得來:「效果OK!(唔做少奶奶?)趁後生搵錢買樓。」她透露與無綫續約後獲加人工,故決定擱置蜜月。
影視組
李亞男大讚未來奶奶有型友善,相信同住冇問題。
林淑敏踢爆李亞男婚期不遠。
李亞男(右起)與王敏德、李璧琦於宣傳活動上狀甚好傾。

沒有留言:

張貼留言