Google Translate

2013年5月11日 星期六

介意被指嘴角含春 紅姑享受與貓為伴

※紅姑表示享受目前的生活,未有打算展開新戀情。
※紅姑(左)早前與男友人(右)晚膳被拍,兩人在兩年前曾一起出席活動。資料圖片


2013年5月12日

  鍾楚紅昨日以代言人身份出席一健康食品活動,一身艷橙長裙亮相的她,獲大會送上一束鮮花。  早前紅姑被偷拍到與一男士晚膳後齊齊去買花,紅姑昨日在活動上否認蜜運傳聞,並說:「今次應該係最後一個畀你影到,因為我冇晒朋友啦!佢都怕我,唔肯我身邊出現!」談到報道指她當晚「嘴角含春」,表現爆,紅姑聽罷即說:「難得同一個認識好耐朋友食飯,都俾記者寫得咁曖昧。咩嘴角含春?冇咁難睇,我睇到花自然開心,唔係嘴角含春。」
  被追問與該男士可有發展機會?紅姑說:「就係朋友咁簡單,家好多朋友都話唔會同我一齊行街食飯,因為會失去私隱。我仲未接受到俾人追求,因為家生活好正,我好享受一個人同貓咪一齊生活。」問她遇上節日可會感寂寞空虛?她笑謂:「我仲有屋企人,有我疼錫姨甥。」
  
 

沒有留言:

張貼留言