Google Translate

2012年10月14日 星期日

算唔算 性騷擾


問:

我 同 我個朋友 係間 餐廳到做 SummerJob 做左1個月到 la

經理有時講野 個頭 "拱" 到好近
有次我係廚房 做緊野 .... 咁 arm 經理 食緊野 ... 佢叫我:ma大口丫 ~ 呀!
佢夾住舊牛肉 想喟我食野 ( 我覺得勁嘔心 law ).... 我同佢講:唔食 la , 我唔餓!
之後佢就話我 唔比面佢 ,,,.. 咁我好無奈 ... 食左。

又有次 我左住佢 開櫃拎野 ~ 佢企我後面 2隻手摸我條腰 ... ( 正常反應緊係閃開 啦 )
但我覺得你想我行開 , 都唔洗摸我條腰丫, 叫我 借借 咪ok law 。
li 件事 我個同事都睇到

前晚收工 咁arm 我個日著裙 , 換完衫入 locker房 擺返好D制服
佢見到我 行 mar 我面前 將我條裙 拉高左少少 ( 好似同我開玩笑 咁ga feel )
但我 ga 感覺 就唔係咁好 law ...

佢對其他人唔會咁 , 因為佢成日鬧 我個朋友
我依加唔知點算好 ... 每次都好無奈 ... 唯有唔出聲
  • 2007-06-09 21:54:34 補充
    咁如果我真係打 999 ... 會唔會 唔夠証據 ?佢鬧返我轉頭 咁我咪又係無聲出!?
    __________________________________________________________________

    答 :

    性騷擾是一種不受歡迎或不被接受的性注意力,或帶有性意識的接觸。換句話說,若某一方用各種方法去接近,或嘗試接近另一方,而另一方是沒有興趣、不喜歡、不願意或不想要這些帶有性意識的接近,便可說是性騷擾。



    一般較常見的性騷擾可分為身體的接觸、言語的接觸、非言語的行為、以性作為賄賂或要脅等行為。因此性騷擾不單局限於身體上的接觸,一些不禮貌而帶有性意識的言語、動作、甚至聲音(如吹口哨)等,而令到他人有不舒服、不安、焦慮、尷尬、侮辱或不被尊重的感覺,只要受者感到不愉快,都屬於性騷擾。



    由於同一個行為對不同受者會有不同的反應,因此得難為性騷擾訂下確切的範圍,或去介定那些行為是屬於性騷擾,原因是主要視乎受者的感覺。因此甚麼行為構成性騷擾會視乎以下的因素行為的持續性、受者與對方的關係、對方的性別 / 特徵,當時的環境、受者認為對方的動機等。雖然很難有確切的範圍和定義去介定何謂性騷擾,但有一點可以肯定的,性騷擾絕對不是經過雙方同意而發生的行為。



    所以只要在那一次,受者是不喜歡,不想要那些帶有性意識的接近,便可以說是性騷擾。







    性騷擾(香港法例第480章)



    立法局於一九九五年七月通過《性別歧視條例》,把性騷擾納入法律訴訟的範圍。

    根據法例的定義,下列的性騷擾行為屬於違法:



    1(a)提出不受歡迎的性要求,或提出不受歡迎的獲取性方面的好處要要求;或   

     (b)作出不受歡迎並涉及性的行徑,涉及性的行徑包括對當時人或在其在場時,

        作出涉及性的陳述,不論是口頭或書面的陳述,所根據的標準是以當時情

        況,一個合理的人會預期當時人會感到受冒犯,侮辱或威嚇;或



    2 一人或聯同他人作出涉及性的行徑,而該行徑對當時人做成一個在性方面有敵

      意或威嚇性的工作環境。



    緊係算性騷擾啦~!

    有兩個解決方法:

    1. 999

    2. 同埋你個朋友轉過第二份工,( summer job 唔難搵)

沒有留言:

張貼留言