Google Translate

2012年10月23日 星期二

宮雪花:兩個(黎燕珊與羅霖)都好硬頸

仁美自2009年重組後,曾爆出不少是非,顏子菲、宮雪花及李妮等因各種原因被踢出會或退會。對於會長黎燕珊與主席羅霖關係決裂,眾人各有意見,其中宮雪花直斥二人「當其他人無到。」
宮雪花自稱「太性感」而被踢出會。宮雪花自稱「太性感」而被踢出會。


顏子菲

「之前話我畀仁美逐出會,其實冇白紙黑字,我仲係會員,有時都會幫手做活動司儀。其實我唔覺得黎燕珊好嚴厲,佢都係為我好,愛之深、恨之切!但始終同佢唔太多接觸。至於羅霖,我對佢更加唔了解,亦唔知佢同珊姐係咪不和。」

李妮

「有留意羅霖婚變新聞,我覺得呢個時間應該多啲關心羅霖,始終佢有個仔。(黎燕珊話佢影衰亞姐?)如果姍姐真係咁講,唔係好應該,因要顧及當事人感受,一個家庭好大壓力。(個會好混亂?)我冇親耳聽過佢哋不和。」

宮雪花

「黎燕珊樣樣都要爭第一同名分!企親位都要企葉家寶隔籬,羅霖就鍾意扮大家姐,兩個人都當其他人冇到。(聞說佢哋不和?)佢哋踢我出會時就好團結……兩個性格都咁硬頸,都有機會不和。我曾經提出每隔一、兩年要選過會長同主席,但羅霖同黎燕珊唔鍾意,視我為眼中釘,以我露點為由,踢我出會,仁美真係非常混亂,又唔民主,會長同主席都唔係票選嘅。」

黎淑賢(仁美副主席)

「我唔覺得羅霖影衰亞姐!黎燕珊同記者講話羅霖分咗居都仲同劉坤銘同房,我想話呢個係人哋家事,唔需要同任何人解釋。」

沒有留言:

張貼留言