Google Translate

2013年4月24日 星期三

細細粒忘詞歌星夢碎


細細粒忘詞歌星夢碎
(綜合報道)(星島日報報道)無 新節目《星夢傳奇》昨日繼續進行試音,樂瞳、莊思明、張嘉兒、張慧雯及「細細粒」陳嘉佳(小寶)等都有參與,她們都表示有一定信心入圍,唯獨細細粒說:「我的歌星夢已經玩完,我唱到一半唔記得歌詞,都係專心拍劇啦!」
  此外,莊思明選唱《新不了情》,並表示讀書時學過唱歌,她透露:「其實8年前我做過許志安同許冠傑演唱會嘉賓,當時我讀緊書,不是在香港做嘉賓,而係去美加。」張嘉兒亦大讚莊思明唱功了得。問到張嘉兒可有向鄧健泓請教?她說:「佢都唔知道,我好遲先決定參賽,其實我 唔係拍拖,只係朋友。」
  另外,張慧雯表示《星夢》是她惹上官非還清白後首個自薦的工作,唱歌老師便是其父張濟平,她說:「我爸爸同哥哥張國榮同期參加邵氏的歌唱比賽。」問到心情如何?她說:「心情收拾晒,經一事長一智,唔單只要帶眼識人,仲要帶眼識車。」文、圖:駱震寧
  ■(左起)樂瞳、細細粒、張慧雯、張嘉兒及莊思明為《星夢傳奇》試音。

沒有留言:

張貼留言