Google Translate

2012年12月26日 星期三

猷君心痛家姐遭侮辱


賭王三房索爆千金超蓮,昨日凌晨趁聖誕佳節與弟弟何猷啟結伴夜蒲,怎料離開時被幾名男仔撩,超蓮淡定不作理會,其中一人即變本加厲對超蓮講粗口。四房公子何猷君接受本報電話訪問時,仍未知家姐被無禮搭訕,他說:「我今次返港係預備考試,真係唔知發生呢件事,但之後我會用短訊問候家姐。(心痛家姐被無禮對待?)係,尤其佢係我家姐,作為男人,可能我喺英國讀書,覺得男人要有風度,唔應該咁做!(會唔會叫佢唔好再去夜街?)作為細佬,呢句說話唔係我講,佢已經係成年人,但我會打畀佢睇吓佢心情O唔OK。」向來有風度的猷君續說:「今次唔係超蓮問題,香港係安全地方,可能嗰幾個男仔飲醉酒,但男人要有紳士風度,要好似我Daddy咁有風度。」
猷君表示會致電問候家姐超蓮。(資料圖片)

沒有留言:

張貼留言